ETTE TIIÄ MITEN TÄÄ RUOPII! Jumalauta siis, oon nyt ollu niinku päälle päin ihan häpihäpihäpi. Mut oikeesti on ongelmia vitusti, ekakski
1. Miikka on etäinen,eikä puhu tyylii mtn enää mulle.
2. Kaikki semmoset haluu auttaa,keiden en halua auttavan mua.
3. Kaikki ihanat, joidenka haluan auttaa haluis auttaa,muttei osaa.
4. Joitakin vaan ei kiinnosta minä (miikka-aviomies.)
5. Kaikki kaatuu niskaan JA VOI PYHÄ VITTU,KOULUTKIN ALKAA VOI SAATANA NIIMPÄ TIETYSTI.

seuraava asia.

anteeks ku en oo mikää maailman kaunein miss universum ja viä hei anteeks ku en oo mikää pamela. viä hei anteeks niin vitusti etten oo laihoin ja anteeks nyt viä saatana että oon syntyny. ja anteeks nyt ku oon tämmöne angstfish, mut minkä sille voi ku oma rakas on iha ku perseesee ammuttu karhu 24/7 mulle. 

ja viälä hei että anteeks,kun pyydän anteeks mutta anteeks nyt,en voi muuta.